€ 660.000
Casa típica a Badalona amb pati i dues terrasses a 5 min del mar
- 4 Dormitoris
- 2 Banys
- 160m2 Superfície
- 100m2 Parcel·la
Casa en Badalona
Busques espai, llum i la tranquil meitat de viure a prop del mar? Et presentem aquesta autèntica casa de cos típica de Badalona, situada en un agradable carrer semipeatonal i a només 5 minuts a peu de la platja.
Una propietat única amb 190 m² construïts repartits en tres plantes molt ben distribuïdes, plena de possibilitats per dissenyar-la al teu gust i crear la llar dels teus somnis.
Distribució per plantes:
Planta baixa: Ampli i acollidor menjador, cuina independent amb accés directe a un magnífic pati exterior ideal per gaudir a l'aire lliure, 1 habitació i un lavabo de cortesia.
Primera planta: 3 confortables habitacions dobles, 1 bany complet i una galeria lluminosa que dóna pas a una terrassa privada.
Segona planta (Golfes): Espaiosa sala diàfana de 47 m² amb múltiples possibilitats (estudi, zona de jocs, suite principal...) i sortida a una tercera terrassa addicional.
Aspectes destacats:
Conservada d'origen, perfecta per reformar al gust personal.
Tres espais exteriors (pati + dues terrasses).
Ubicació imbatible: zona tranquil·la, cèntrica i a tocar del mar.
Una oportunitat única a la zona! Contacta amb nosaltres per concertar una visita.
Característiques
- Pati
- Terrassa
- Sòl Terratzo
- Construït 1967
- 2m del mar
Voltants
- Zona de pas
Certificació energètica
Pendent
€ 660.000