€ 280.000
Pis de 3 habitacions amb 2 balcons i llogater solvent a Pep Ventura
- 3 Dormitoris
- 1 Banys
- 76m2 Superfície
Pis en Badalona
Pis de 76 m² construïts i 70 m² útils, situat a la zona de Pep Ventura, Badalona, en una finca amb ascensor i molt ben comunicada.
L’habitatge disposa de 3 habitacions —una doble i dues individuals—, 1 bany complet i dos balcons exteriors que aporten llum i espai exterior.
La seva ubicació permet gaudir de tota mena de serveis i comerços a l’entorn, així com d’una excel·lent comunicació amb transport públic i metro.
Actualment, el pis està llogat a un inquilí solvent, amb una renda mensual de 942,62 €, fet que el converteix en una interessant oportunitat per a inversors que busquen una propietat actualment arrendada.
Opcionalment, es disposa de plaça d’aparcament privada a la mateixa zona, amb un preu addicional.
Una bona oportunitat d’inversió en una zona consolidada de Badalona, amb bona comunicació i tots els serveis al voltant.
Característiques
- Ascensor
- Balcó
- Lluminós
- Sòl Ceràmic
- Garatge opcional
- Estacionament opcional
- Construït 1972
- Vistes: Al Mar
- 1m del mar
Voltants
- Parades d'autobus
Certificació energètica
Pendent
€ 280.000