




Pis molt cèntric de 240 m² (situat proper al Museu de Badalona ia la plaça Font i Cussó) amb carrer asfaltat d'aquest any i només 10 veïns, 2 per planta.
La finca disposa de dues portes dentrada (principal i servei), igual que el mateix pis (blindades) i dos ascensors. Disposa de 5 habitacions (3 dobles grans amb armaris encastats i 2 individuals), 3 banys i 1 lavabo de cortesia.2 celoberts practicables, un d'ells cobert (rentadora, assecadora, safareig i estenedors) i l'altre a l'aire lliure (estenedors).Plaça de pàrquing per a cotxe inferior a 4,35m.Alarma amb dues càmeres i sensors a finestres i habitacions.App de mòbil de control.
Aire condicionat/calefacció per bomba de calor amb dos aparells independents per separar les habitacions de la resta del pis.App de mòbil de control dun dels aparells. Finestres i portes exteriors d'alumini i parquet a totes les estances, excepte lavabos, cuina, office i habitació de servei.
Pis cablejat amb cable ethernet de xarxa de punta a punta per cobertura wifi.
Ràpid accés a l'autopista del Maresme direcció Barcelona o Mataró.A 10 minuts a peu del metro ia 2 minuts d'autobusos, escoles i Hospital Municipal.
Característiques
- Aire condicionat
- Armaris de paret
- Ascensor
- Gas natural
- Videoporter
- Sòl Parquet
- Amb garatge
- Amb estacionament
- Independent cuina
- Equipada cuina
- Calefacció Gas natural
- Aigua caliente: Gas natural
- Vistes: A Carrer De Vianants
Voltants
- Hospitals
- Tren
- Metro
- Parades d'autobus
- Escoles
- Cèntric
- Centre de salut
Certificació energètica
En tràmits
€ 750.000